مدل های مختلف گلس های موجود بازار

اگرچه کمی غیرمعمولی به نظر می‌رسد، اما خرید لوازم جانبی موبایل برای همه‌ی شما ضروری است! اگر می‌خواهید طول عمر تلفن همراه شما زیاد باشد می‌بایست نسبت به خرید برخی لوازم جانبی موبایل حساس باشید. اولین و مهم‌ترین وسیله‌ی جانبی موبایل که باید به محض خرید تلفن همراه خریداری کنید، خرید محافظ صفحه نمایش موبایل است. البته خرید گلس در هنگام خرید توسط فروشندگان به خریدار توصیه خواهد شد، گلس گوشی دارای انواع و درجه بندی مختلفی بوده که بهتر است پیش از خرید از آن‌ها مطلع باشید. خرید گلس گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا اگر گلس خریداری شده دارای کیفیت مناسب نباشد تلفن همراه آسیب خواهد دید.

همه چیز درباره گلس گوشی موبایل

با پیشرفت تکنولوژی و ورود گوشی‌های تمام لمس به بازار حساسیت محافظت از صفحه‌ی گوشی بالاتر رفته است. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند برندهای اپل، سامسونگ، ال جی، هوآوی، شیائومی و... به صورت تمام لمس و بدون دکمه ساخته می‌شوند. به همین علت می‌بایست یک گلس گوشی باکیفیت بر روی صفحه‌ی آن‌ها نصب شود؛ چراکه گلس گوشی وظیفه محافظت از صفحه در برابر آسیب‌ها، ضربات و...را بر عهده دارد. بدیهی است که برای همه‌ی افراد محافظت از این گجت‌های جذاب اهمیت زیادی دارد، گوشی موبایل وسیله‌ی ارتباطی است که شما را به میلیون‌ها نرم‌افزار و برنامه و همچنین شبکه‌های اجتماعی متصل می‌کند.

گلس گوشی که  به عنوان ضروری‌ترین لوازم جانبی تلفن همراه فروخته می‌شود، معمولاً طی یک فرآیند با حرارت دادن شیشه و خنک کردن آن تولید می‌شود. گلس گوشی یا به عبارتی محافظ صفحه نمایش از چند لایه سیلیکونی ساخته شده و متشکل از چندین لایه سیلیکونی و لایه‌های چسبنده شفاف می‌باشد. گلس‌های گوشی به نوعی طراحی می‌شوند که مانع رسیدن حرارت دست به صفحه و لمس صفحه نمی‌شوند.

 

با انواع مختلف گلس گوشی آشنا شوید!

لوازم جانبی موبایل همگام با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند به روز رسانی شده است، به همین خاطر انواع مختلفی از گلس گوشی موبایل تولید و روانه بازار شده که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد، گلس‌ها از نظر جنس به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

 

  • گلس پلاستیکی:

ارزان‌ترین نوع گلس گوشی، گلس پلاستیکی است که از خراش بر روی صفحه و بر جای ماندن گرد و خاک، آلودگی و اثر انگشت بر روی صفحه‌ی اصلی گوشی ممانعت می‌کند. گلس‌های پلاستیکی مانع خوبی در برابر ضربات ناشی از برخورد سکه و کلید و... با صفحه‌ی نمایشگر هستند، اما تقریباً کدر و مات هستند که در اصطلاح به آن‌ها گلس مات گفته می‌شود. گلس مات در انتقال نور و رنگ ضعیف عمل می‌کنند.

 

  • گلس شیشه‌ای حرارت دیده:

گلس پروتکتور نام دیگر گلس شیشه‌ای حرارت دیده می‌باشد، این نوع از گلس‌ها از حرارت دادن شیشه و سرد کردن سریع آن تولید می‌شوند. این نوع گلس‌ها کمی خشک و شکننده هستند اما از گلس پلاستیکی مقاوم‌تر عمل می‌کنند. بدیهی است که ضخامت گلس شیشه‌ای حرارت دیده از گلس پلاستیکی بیشتر بوده در نتیجه به راحتی می‌توان تفاوت این دو نوع  ابزار جانبی موبایل را تشخیص داد.

 

  • گلس نانو مایع:

کمی غیر واقعی به نظر می‌رسد، اما نوعی گلس برای محافظت از صفحه نمایشگر تلفن همراه وجود دارد که مایع است! این نوع از ابزار جانبی موبایل که گلس نانو مایع نام دارد به راحتی روی صفحه نصب شده و مقاومت بالایی خواهد داشت. در یک عبارت ساده‌تر گلس نانو مایع تلفن همراه شما را در برابر ضربات بیمه می‌کند، اما یک مشکل برای خرید آن وجود دارد. از آنجا که در فرآیند ساخت این نوع گلس از فناوری نانو استفاده شده، قیمت گلس نانو مایع نسبت به سایر انواع محافظ صفحه نمایش بیشتر است.

 

 

  • گلس سرامیکی:

گلس سرامیکی یا نشکن جدیدترین و بهترین نوع گلس است که در بازار وجود دارد. گلس سرامیکی حالت سیلیکونی دارد و اگر آن را کاملاً تا کنید هیچ آسیبی نخواهد دید. در فرآیند ساخت گلس سرامیکی از کوارتز و سیلیکات استفاده می‌شود تا شفافیت آن به بالاترین حد ممکن برسد. گلس سرامیکی در عین حال که کاملا انعطاف پذیر و نرم است به شدت در مقابل ضربات، مقاومت نشان داده و همچنین لک چربی و اثر انگشت نیز بر آن باقی نمی‌ماند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید