​مهمترین نکاتی که باید توجه کرد جهت خرید اینترنتی :

 

​مهمترین نکاتی که باید توجه کرد جهت خرید اینترنتی :


1.مطمعا بودن از سایتی که خرید می کنیم سایت حتما دارای اینماد باشد 

نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که با مشاهده آن تا حد زیادی می توانید به سایت فروشنده اعتماد کنید. چرا که مجوز این نماد از طریق سازمانی به نام توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشنده و خدمات دهنده اینترنتی به عنوان تاییدیه ای داده می شود. نماد اعتماد الکترونیکی مدرکی دال بر صلاحیت فروشنده است و هر سال باید تمدید شود. بنابراین در اولین اقدام باید به انتهای سایت فروشنده مراجعه نموده و در صورت مشاهده این نماد، می توانید با خیالی آسوده خرید اینترنتی را انجام دهید و در صورت بروز مشکل نیز قابل پیگیری است.


2.داشتن درگاه پرداخت  

یکی از مهترین مرحله خرید اینترنتی پرداخت وجه که در صورت انجام هر تراکنشی مدرکی در دست داشته باشیم قبلا پرداخت ها به صورت کارت به کارت بود در این روش شما مدرکی برای بابت انجام دادن این تراکنش نداشید که ایا برای خرید محصول کارت به کارت کردید یا بدهی و ثابت کردن این اتفاق زمان بر بود اما حالا با روش های جدید و امن تر با پرداخت درگاه های اینترنتی همونجا با خیال راحت ثبت و فاکتور رو دریافت می کنید دیگر جای هیچ نگرانی نیست .


3.تاریخچه سایت 

خیلی راحت می تونید متوجه بشید مالک سایت چه کسی هست فقط کافیه به پایین صفحه فروشگاه برید  و با زدن روی ایکون اینما وارد تاریخچه سایت بشید مالک اینماد . تاریخ اعطا اینماد .  تاریخ اعتبار اینماد . به شما نمایش داده بشه و با خیال راحت خریدتون رو انجام بدید .


4. خرید از سایت های رمزگذاری شده با SSL

هرگز با استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده است ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. اما این مورد را چطور متوجه شویم؟ سایتی که با SSL رمزگذاری شده است آدرس اینترنتی آن با HTTPS شروع می شود نه فقط با HTTP. علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک نیز در آدرس بار آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار وضعیت پایین قرار دارد که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به نوع مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS اکنون حتی در سایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال است ونشانه ای از امن بودن آن وبسایت دارد. این استاندارد تا جایی مهم است که Google Chrome هر صفحه ی بدون رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند. 

 

5.قابلیت پرداخت درب منزل

بطور کلی توصیه می شود در صورت امکان، محصولاتی را که اینترنتی خرید می کنید را بصورت تحویل در درب منزل سفارش دهید . در این صورت می توانید به سادگی یک تماس، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در هنگام تحویل، آنرا بصورت کامل چک کنید و سپس هزینه را به مامور پست بپردازید. 

 

می دونستی از سایت فرتاک موبایل می تونی هر محصولی رو که دوست داشته باشی سفارش بدی درب منزل پرداخت کنی 

سایتی که تمام نکات بالا را رعایت کرده و هیچ مشکلی ندارد

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید