بدون ساخت ریلز میشه در اینستاگرام رشد کرد؟؟

بدون ساخت ریلز می شه

در اینستاگرام رشد کرد؟؟

حتما این جمله را زیاد شنیدید:

تنها راه رشد و پیشرفت در اینستاگرام ساخت ریلز هست.

 

زمانی که اینستاگرام به تازگی قابلیت ریلز را معرفی کرد

به جهت رقابت با دیگر پلتفرم ها از جمله تیک تاک اهمیت بسیار زیادی براش قائل بود و از لحاظ الگوریتمی و اکسپلور در اولویت بیشتری نسبت به پست های تک اسلایدی و چند اسلایدی قرار می گرفت اما در طی چند آپدیت اخیر دوباره شاهد برابری تمامی سبک های محتوایی با یکدیگر بودیم.

 

یعنی الان میشه بدون ریلز هم رشد کرد!؟

پاسخ به این سوال بله است!

پیج های بسیار زیادی رو شاهد هستین که بدون گذاشتن حتی یک مورد ریلز به تعداد فالوور و فروش بالایی رسیدن....به همین جهت این جمله که فقط با انتشار ریلز پیج های کوچک رشد می کنند به شدت جمله اشتباهی هست.

 

یعنی الان دیگه لازم نیست ریلز بسازیم؟!

چه ساخت ریلز رو دوست داشته،باشید یا نه همچنان ریلز ها به شدت به رشد یک پیج کمک می کنند این که بخواهیم به صورت کامل از این قابلیت اینستاگرام چشم پوشی کنیم کار به شدت اشتباهی هست.

 

الگوریتم اینستاگرام به کدوم بیشتر اهمیت می ده؟؟!

ببینید الگوریتم اینستاگرام در حال حاضر بر اساس سابقه ی هر فرد بهش محتوا پیشنهاد میکنه یعنی اگر شما در گذشته ریلز های بیشتری دیده باشید در اکسپلور و فید به شما ریلز نمایش می ده اگر پست تک اسلایدی دیده باشید بیشتر به شما پست تک اسلایدی نمایش می ده.

 

در نتیجه....

اینکه ما فقط روی یک سبک محتوا مثل ریلز تمرکز داشته باشیم شانس خود را برای جذب فالوور جدیدی که در سابقه ی خود پست های اسلایدی و یا تک اسلایدی بیشتر دیده باشد را از دست دادیم و از طرفی این موضوع در خصوص فالوور های خودمون هم به شدت صدق میکنه چرا که با انتشار محتوا در تمامی سبک ها تعامل بیشتری از مخاطبین متفاوت خود می گیریم و همین مساله منجر به احیای فالوور های روح ما خواهد شد.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید