لب تاپ Asus

ایسوس یکی از برندهایی است که کمتر در سطح بین‌الملل به آن توجه می‌شود اما کیفیت لپتاپ‌های ایسوس ستودنی است. این کمپانی تایوانی با طراحی و خلاقیت‌های جالب هر ساله محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار می‌کند.

سری ROG و TUF شرکت ایسوس در بین گیمرها به شدت مشهور است؛ چرا که بسیاری از بازیکن‌های ورزش‌های الکترونیک از این نوع لپتاپ برای اجرای مسابقات استفاده میکنند. همچنین، سری ZenBook و VivoBook هم از دیگر مواردی است که درس خود را حسابی پس داده است.

با قیمت مقرون به صرفه‌ی لپتاپ‌های میان‌رده‌ی ایسوس می‌توان این برند را به بسیاری از کاربرها پیشنهاد کرد. با تشکر از تنوع بسیار بالای لپتاپ‌های مدل ایسوس می‌توان به راحتی لپتاپ مناسب با اهداف و بودجه‌ی خود را پیدا کنید.

ایسوس به طور معمول لپتاپ‌ های خود را یک سال تحت گارانتی ارائه میکند. هر چند، برخی از لپتاپ‌ها این قابلیت را دارند تا گارانتی را تمدید کنند. برای دسترسی به تیم پشتیبانی می‌توان از طریق شبکه‌های اجتماعی و همچنین برنامه‌ی MyAsusنیز اقدام کرد.

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید