لب تاپ Dell

شرکت آمریکایی <دل> سال ۱۹۸۴ تاسیس شده و به تدریج در عرصه‌ی ساخت کامپیوترهای خانگی، لوازم جانبی دیجیتال و سایر موارد ورود کرده‌اند. در حال حاضر، شرکت دل یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده‌ی لپتاپ محسوب می‌شود.

شرکت دل لپتاپ‌های بسیار زیادی را با اهداف متنوع در دامنه‌ی قیمت متفاوت نظیر لپتاپ Alienware X15 R2 – که برای گیمرها یک انتخاب عالی است – روانه‌ی بازار می‌کند. با وجود این که لپتاپ‌های بالا رده‌ی دل بسیار معتبر و قابل اعتماد محسوب می‌شوند، لپتاپ‌های اقتصادی و پایین رده‌ی شرکت دل دوام و طول عمر کمتری در مقایسه با سایر محصولات ترازِ اول دارند.

با وجود این موضوع که ماندگاری و طول عمر لپتاپ کاملا به مدل لب تاپ و نوع استفاده ارتباط دارد، نوت‌بوک‌های دل حداقل دو الی سه سال باید بدون هیچ ایرادی کار بکنند. با توجه به قیمت لپتاپ‌ها، خرید محصولات شرکت دل توجیه اقتصادی دارد.

شرکت دل برای اکثر لپتاپ‌ها گارانتی یک ساله ارائه می‌دهد. البته، بر اساس نوع مدلی که شما خریداری می‌‌کنید،  می‌توانید مدت زمان گارانتی را تا چهار سال بیشتر کنید. این برند لپتاپ همچنین پشتیبانی تلفنی، لایو زنده و پشتیبانی از طریق شبکه‌های اجتماعی را نیز ارائه می‌دهد.

 

 

 

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید