دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت و دائمی

اگر تنها به‌دنبال فاصلهگرفتن از اینستاگرام هستید یا نمی‌خواهید عجولانه تصمیم بگیرید حساب کاربریتان را به‌طور دائم حذف کنید، می‌توانید اکانت خود را بهصورت موقت غیرفعال کنید.

بدون تردید اینستاگرام در میان کاربران ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و افراد زیادی به استفاده از آن علاقه‌ یا حتی اعتیاد دارند. حضور در این شبکه ‌یاجتماعی گاهی اوقات می‌تواند کمی طاقت‌فرسا شود. ممکن است درحالی‌که فقط قصد دارید چند دقیقه از زمانتان را صرف این برنامه کنید، دقیقه‌ها به ساعت‌ها تبدیل شوند. اگر بدانیم چگونه امنیت پیچ اینستاگرام خود را بالا ببریم  دیگر نیازی نیست که به دلایل امنیتی تصمیم بگیریم اکانت اینستاگرام را حذف کنیم.

اگر نمی‌خواهید حساب اینستاگرام خود را کاملاً حذف کنید، دی‌اکتیو‌کردن موقت اینستاگرام ممکن است به کاهش صرف زمان در این برنامه کمک کند یا به شما فرصت دهد تا تصمیم نهایی را برای حذف حسابتان را بگیرید. با دی‌اکتیو‌کردن حساب، پروفایلتان از دید سایر کاربران پنهان می‌شود و به‌گونه‌ای به‌نظر می‌رسد که گویا حساب شما وجود ندارد. هیچ راهی وجود ندارد که به بقیه نشان دهد پروفایلتان را موقتاً غیرفعال یا دائماً آن را حذف کرده‌اید.

همچنین، می‌توانید تا هر زمان که می‌خواهید، اینستاگرام خود را غیرفعال نگه دارید. اگر بعد از یک هفته یا سه ماه یا یک سال دوباره وارد حسابتان شوید، حساب شما به‌ همان ترتیبی خواهد بود که آن را ترک کرده‌اید. اگر هم می‌خواهید برای همیشه حساب خودتان را ببندید، مقاله‌ی آموزش گام‌به‌گام حذف اکانت اینستاگرام ازطریق کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید.

دی‌اکتیو‌کردن اکانت اینستاگرام بسیار ساده است. در‌‌ادامه، مراحل غیرفعال‌کردن حساب کاربری اینستاگرام در گوشی اندروید را توضیح داده‌ایم. این مراحل با تمام مراحلی که باید در نسخه‌ی وب اینستاگرام انجام دهید، یکسان است.

رای دی اکتیو موقت اینستاگرام با گوشی اندروید،می‌توانید این کار را ازطریق اپلیکیشن نیز انجام دهید. برای غیرفعال‌کردن حساب خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و روی نماد پروفایل در گوشه‌ی پایین سمت راست ضربه بزنید.
  • منوِ همبرگری را انتخاب کنید و سپس به Setting and privacy وارد شوید.
    • روی Accounts Center و سپس Personal details ضربه بزنید.
    • در صفحه‌ی بعد، روی Account ownership and control کلیک و گزینه‌ی Deactivation or deletion را انتخاب کنید.
    • در پنجره‌ی Deactivating or deleting your Instagram account با دقت گزینه‌ی Deactivate account را انتخاب کنید. در این‌جا به‌ گزینه‌ی Delete account نیز دسترسی خواهید داشت.
    • در کادر بعدی، رمزعبور حساب خود را وارد کنید و درنهایت روی Continue را فشار دهید.

با این کار حساب شما موقتاً غیرفعال خواهد شد. از‌این‌پس، می‌توانید با ورود مجدد به سیستم چه ازطریق مرورگر و چه ازطریق اپلیکیشن، دوباره حسابتان را فعال کنید. توجه کنید تنها یک‌ بار در هفته می‌توانید حسابتان را غیرفعال‌ کنید. این یعنی اگر یک‌ بار اکانت خود را غیرفعال و در طول هفته مجدداً لاگین کنید، تا هفت روز امکان غیرفعال‌کردن حساب را نخواهید داشت.

دی اکتیو دائمی اینستاگرام در اندروید

برای حذف همیشگی حساب اینستاگرامتان در اندروید، ابتدا چهار مرحله‌ی اولیه‌ی روش قبل را انجام دهید و سپس طبق فرایند زیر عمل کنید:

  • در صفحه‌ی Deactivating or deleting your Instagram account روی گزینه‌ی Delete account ضربه بزنید.
  • اکنون دلیل حذف حسابتان را انتخاب کنید. با انتخاب هرکدام از گزینه‌ها، اینستاگرام در صفحه‌ی بعد براساس دلیل انتخابی، موضوعاتی را یادآوری خواهد کرد. برای کوتاه‌کردن مراحل، گزینه‌ی Something else را انتخاب کنید.
  • درانتها، رمزعبور را وارد کنید و روی Continue ضربه بزنید.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید