بهترین هندزفری بلوتوث؛ راهنمای خرید + معرفی بهترین مدل ها

سوالی که فکر کنم تو این چند وقت صدباری جواب دادم 

“داداش! هندزفری بلوتوث خوب چی بخرم؟”

اولین چیزی که بهشون گفتم به جز قیمت باید به چه چیزای توجه کنید . اصلا هندزفری برای چه کاری می خواهی ؟ برای مکالمه ؟ برای گیم ؟ برای گوش دادن موسیقی ؟ و... بعد  تو هر بازه قیمتی چند تا از بهترین هندزفری بی سیم های بازار رو معرفی می کنم تا با توجه به سلیقه و اولویت هاتون، بهترین هندزفری بلوتوثی مورد پسندتون رو انتخاب کنید.

برای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگه میخواین بعد از خرید هندزفری پشیمون نشید، بهتره بدونید باید برای انتخاب بهترین هندزفری بی سیم به چه نکاتی توجه کنید و به جز برچسب قیمت چه مولفه هایی رو بین مدل های مختلف با هم مقایسه کنید. در ادامه سعی کردیم تو بخش های مختلف فاکتورهای موثر تو تصمیم گیری برای خرید هدفون و هندزفری بی سیم رو لیست کنیم.

نوع طراحی بدنه هندزفری

هدفون های وایرلس یکی از دغدغه های بزرگ بشر یعنی باز کردن گره های سیم هندزفری رو برطرف کردن. در گذشته حتی اگه با عزت و احترام سیم هندزفری رو جمع می کردی و میذاشتی توی کیف، وقتی دوباره سراغش میرفتی انواع و اقسام گره های ملوانی رو میتونستی روی سیم هندزفری ببینی و برای استفاده مجدد باید مهارت خوبی تو باز کردن گره ها کسب میکردی! از نظر طراحی بدنه هندزفری های بی سیم رو میشه تو سه تا دسته بندی قرار داد:

  1. هندزفری های بلوتوث تک گوش: این هندزفری های همونجوری که از اسمشون مشخصه فقط یه سری دارن پس برای گوش دادن موسیقی جواب نیستن و بیشتر مناسب مکالمه برای بیزینسمن ها هستن. تک و توک چند مدل هدفون بی سیم تک گوش تو بازار وجود داره ولی در کل دیگه خیلی رو بورس نیستن.
  2. هندزفری های بلوتوث گردنی: ترکیب سیم و اتصال بی سیم خروجیش میشه هندزفری های گردنی (یا دور گردنی). این هندزفری ها از طریق بلوتوث به گوشی متصل میشن ولی بین دو سری هندزفری از طریقه بدنه ارتباط برقراره.
  3. هندزفری بلوتوث دوتایی (TWS): هندزفری های کاملا بی سیم (True Wireless) که از دو تا سری مجزا و یه باکس شارژ تشکیل شدن و در حال حاضر محبوب ترین نوع هندزفری و هدفون های بی سیم به حساب میان.

بهترین هندزفری بلوتوثی از نظر کاربران مدل سوم است. اما در خصوص انتخاب نوع طراحی بدنه باید این نکته را هم بدانید که معمولا تو قیمت های اقتصادی، هندزفری های TWS کیفیت مکالمه و صدای خیلی خوبی ندارند. در این بازه قیمتی، هندزفری های گردنی عملکرد کلی بهتری دارند. در کاربردهای ورزشی هم هندزفری های بلوتوثی گردنی معمولا انتخاب اول افراد برای گوش دادن به موسیقی در حین پیاده روی یا دویدن هستند.

نکته دیگه که شاید برای خیلیا مهم نباشد و برای خیلی ها فاکتور اصلی انتخاب و خرید بهترین هندزفری بی سیم باشد، رنگ بندی و ظاهر هندزفری است. رنگ بندی اکثر هندزفری ها به مشکی و سفید محدود میشود، اما مدل هایی هم وجود دارند که رنگ بندی جذاب و طراحی خاصی دارند. برای نمونه، هندزفری های گیمینگ که با نور RGB، توجه موبایل گیمرها را میتوانند جلب کنند یا هندزفری های با رنگ های خاص که مناسب سلیقه خانم های سخت پسند هستند.

نوع طراحی سری هندزفری

بعد از این که مشخص کردید هندزفری بلوتوث گردنی می‌پسندید یا هندزفری TWS، باید سراغ طراحی و نوع گوشی های هندزفری برید. بهتره به نوع سری هندزفری ها و نحوه قرار گرفتن آنها در گوشتون توجه زیادی کنید چون تطابق نداشتن اندازه و نحوه قرار گرفتن هندزفری در گوش در استفاده طولانی مدت میتوانه بسیار آزار دهنده باشد.

مثلا گوشی های مثل ایرپادهای اپل و نمونه های مشابه روی گوشی قرار میگیرن و Earbuds های سامسونگ، ایرپاد پرو اپل و مدل های مشابه که با استفاده از سری لاستیکی قرار گرفته کاملا داخل گوش قرار میگیره. بعضی مدل ها هم با داشتن هوک که پشت گوش قرار میگیره حالت سومی رو درست میکنن که بیشتر مناسب ورزشه.

از لحاظ کیفیت تفاوتی بین این سری ها وجود نداره ولی هندزفری های دارای سری لاستیکی به دلیل اینکه کاملا داخل گوش قرار میگیرند، نویزگیر غیر فعال بهتری دارند ولی استفاده از این نوع هندزفری ممکنه برای همه مناسب نباشه. بهتره قبل از خرید تست کنید که با کدوم نوع طراحی سری هندزفری تو استفاده طولانی راحت تر هستید و نمیشه در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی نسخه واحدی رو برای همه افراد در خصوص نوع طراحی گوشی هدفون پیچید. به خصوص اگه گوش خیلی کوچیک یا خیلی بزرگی دارید!

کیفیت پخش صدا

حالا که نوع هندزفری رو انتخاب کردید، میریم سراغ تقریبا مهم ترین فاکتور برای انتخاب بهترین هندزفری بلوتوثی، یعنی کیفیت پخش صدا. همون اول باید بدونیم تقریبا هیچ مدلی تو این زمینه کامل نیست و این شما هستید که باید ببینید چه انتظاری از کیفیت صدا دارید و بیس و بلندی براتون مهم تره یا مثلا تفکیک صدا. اگه خیلی گوش حساسی ندارید و فقط دنبال این هستید که تو مسیر یه صدایی تو گوشتون باشه که زمان بگذره خیلی نمیخواد مته به خشخاش بذارید و تقریبا همه هندزفری های بلوتوث نیاز شما رو برآورده میکنن.

اگه به صورت حرفه ای موسیقی گوش میدید و میخواین تفکیک سازها رو بتونید کامل تشخیص بدید، یه داستانه و اگه دنبال فاز گرفتن با بیس هستید یه داستان دیگه. اگه هم اهل گوش کردن پادکست باشید و با تاکسی، مترو و اتوبوس رفت و آمد می کنید بهتره سراغ مدل هایی برید که هم بلندی و کیفیت صدای خوبی دارن و هم نویز محیطی رو کاهش میدن.

کیفیت مکالمه

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین هندزفری بی سیم، کیفیت مکالمه است. اگه تماس‌های کوتاهی دارید و کیفیت مکالمه برایتان مهم نیست، نیازی نیست خیلی هزینه کنید. اما اگر تو دوران نامزدی هستید و اهل مکالمه های طولانی و احتمالا آواز خوندن پشت گوشی یا مکالمه های مهم کاری دارید یا تو میت های آنلاین شرکت میکنید، کیفیت میکروفون ها و فناوری های حذف نویز محیطی در هندزفری به بالا رفتن کیفیت صدا مکالمه خیلی کمک میکنه و باید دنبال مدل های میان رده و گران قیمت باشید.

باتری و شارژدهی

مهم ترین نقطه ضعف هندزفری های بلوتوث در مقایسه با هندزفری های سیمی، نیاز به باتری و داستان های شارژ کردن این هندزفری هاست و میزان شارژدهی هندزفری بلوتوثی میتونه یکی از فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی باشه. هندزفری های بلوتوثی دوتایی به لطف داشتن باکس همراه، میتونن شارژدهی در مجموع نسبتا بیشتری نسبت به هندزفری های بلوتوثی گردنی داشته باشند. اما استفاده از باتری های بزرگ تر در جعبه همراه باعث سنگین تر شدن وزن پکیج هندزفری میشه.

به همین دلیل شما باید در انتخاب بهترین هندزفری بلوتوثی باید بین شارژدهی بیشتر و وزن بیشتر هندزفری، یکی رو انتخاب کنید. البته اکثر هندزفری های معرفی شده شارژدهی قابل قبولی رو دارند و معمولا بین 10 تا 25 ساعت با توجه به ظرفیت باتری و نوع استفاده میتونن به شما شارژدهی کنند. سرعت شارژ هندزفری یا باکس شارژ هم فاکتور مهمی برای کسانیه که یادشون میره به صورت روتین هندزفریشون رو به شارژ بزنن. نحوه شارژ هم بعضی وقت ها میتونه آزار دهنده باشه به خصوص زمانی که کابل شارژ گوشیتون با کابل شارژ هندزفری متفاوت باشه.

امکانات لمسی و فناوری های استفاده شده

اکثر هندزفری های دوتایی به خاطر طراحی کوچیک و جمع و جور خودشون، دکمه فیزیکی برای توقف و یا کم و زیاد کردن صدا ندارند و به خاطر همین موضوع سازنده ها به سمت استفاده از دکمه های لمسی برای این نوع هندزفری ها رفتند. نمونه های ارزون تر فقط امکان توقف یا رد کردن آهنگ رو میده (با احتمال درست کار نکردن همیشگی پنل لمسی) ولی گزینه های گرون قیمت تر از امکانات بیشتری مثل فعال کردن دستیار صوتی، امکان تماس بدون استفاده از گوشی و یا کم و زیاد کردن صدا و فعال یا غیر فعال کردن نویز کنسلینگ برخوردارند. در بعضی مدل ها با استفاده از نرم افزار امکان شخصی سازی عملکردها هم وجود داره. عدم امکان کم و زیاد کردن صدا با استفاده از هندزفری هم میتونه خیلی رو مخ باشه چون باید گوشی رو از جیب یا کیفت در بیاری تا صدا رو کم یا زیاد کنی.

امکاناتی مثل نویز کنسلینگ یا ANC هم یکی از فناوری های بسیار جذاب استفاده شده در این نوع هندزفری هاست که اجازه میده کاملا صداهای مزاحم اطراف رو حذف کنید و از موسیقی یا پادکست خودتون بدون مزاحمت لذت ببرید. البته نوع کاربرد هندزفری در امکانات استفاده در اون هم تاثیر داره، مثلا هندزفری های گیمینگ تاخیر کمتری در دریافت صدا ها از طریق بلوتوث دارند یا بعضی مدل ها با استفاده از استاندارد هایی مثل AptX صدای با کیفیت تری در هنگام پخش موسیقی میدن. هندزفری های میان رده به بالا هم با استفاده از تکنولوژی های حذف صدای اطراف و استفاده از میکروفون های چندگانه، باعث داشتن مکالمه شفاف تر و واضح تری میشن.

برند و گارانتی هندزفری

شاید در خرید هندزفری های سیمی ارزان قیمت خرید محصولات های کپی یا برند غیر معروف منطقی باشه اما برای خرید هندزفری های بلوتوثی توصیه اکید میکنیم که درصد خوش شانسیتون رو با خرید هندزفری بلوتوث با برند متفرقه تست نکنید! کلا تو هر محصول لوازم جانبی موبایلی که باتری وجود داره بهتره سراغ خرید از برندهای معتبر بازار برید. خدا رو شکر طبق معمول تو بازه های اقتصادی خرید بهترین هندزفری بی سیم هم شاهد حضور زیر برندهای شیائومی هستیم و هر چی قیمت بالاتر میره برندهای معتبری مثل هواوی، بیسوس، انکر، سامسونگ و اپل هم وارد بازی میشن.

در خصوص گارانتی اما متاسفانه اکثر هندزفری های موجود در بازار بدون گارانتی و با مهلت تست عرضه میشن. عرضه کننده هایی که هندزفری رو با گارانتی بفروشن هم حدودا 10 تا 20 درصد حداقل روی قیمت هندزفری افزایش قیمت میدن تا ریسک خرابی رو جبران کنن و این انتخاب شماست که هندزفری رو با گارانتی بخرید یا بدون گارانتی.

حالا که فاکتورهایی که در هنگام خرید هندزفری باید بهشون توجه کنید رو توضیح دادیم، میتونید راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی موبونیوز برای انتخاب بهترین هندزفری بی سیم رو در ادامه مشاهده کنید. اگه هم با هنذزفری فعلی سر کم شدنش صداش به داستان خوردی و قصد خرید هندزفری جدید رو به این دلیل داری، قبل از خرید هندزفری بلوتوثی جدید، ویدئو حل مشکل کم شدن صدای هندزفری رو ببین که چند تا راهکار برای حل این مشکل گفتیم که شاید به کارت بیاد!

هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore R50i

اگه دنبال یه هندزفری بلوتوثی با کیفیت صدای مناسب، خوش ساخت از یه برند معتبر می گردید و نمیخواید خیلی هم هزینه زیادی پرداخت کنید، هندزفری بلوتوثی Anker Soundcore R50i با قیمت حدودی 800 هزار تومان بهترین هندزفری بلوتوثی در این بازه قیمتی به حساب میاد و میتونه کاملا نیاز شما به یه هندزفری بلوتوثی دوتایی با کیفیت رو برطرف کنه. بدنه از پلاستیک مقاوم با کیفیت و نسبتا براقی ساخته شده که وزن زیادی هم نداره.

هندزفری ها به صورت In-Ear ساخته شده که کاملا داخل گوش قرار میگیرن و به راحتی هم از گوش خارج نمیشن. گواهی IPX5 توی ساخت این هندزفری استفاده شده که باعث میشه تا حد زیادی در مقابل نفوذ مایعات مقاوم باشه. یه بند هم در کنار کیس قرار گرفته تا بتونید به راحتی این محصول رو به کیف یا کوله پشتی خودتون متصل کنید و با خودتون حمل کنید. درایورهای 10 میلی متری صدا رو با کیفیت خوب و مناسبی پخش میکنن و بلندی صدا هم با توجه به قیمت بسیار خوبه.

البته با استفاده از برنامه Soundcore خود انکر میتونید تنظیمات پخش صدا رو تا حدودی شخصی سازی کنید. قابلیت Bass Up هم باعث میشه موقعی که میخواید به موسیقی ها بیس دار گوش بدید، پخش صداهای با بیس بالاتر و بهتری انجام بگیره.

میکروفون های استفاده شده میتونن تا حد زیادی صداهای مزاحم و اضافه رو حذف کنن تا موقع مکالمه صدای بهتری داشته باشید اما هنوز کیفیت مکالمه عالی و مناسب جاهای خیلی شلوغ نیست. به وسیله بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه های مختلف متصل میشه و اگه گوشی شما از این نسخه پشتیبانی کنه میتونید اتصالی پایدار و با مصرف انرژی پایینی رو داشته باشید. عملکرد شارژدهی بسیار خوبی هم داره و با یک بار شارژ میتونه تا 10 ساعت موسیقی پخش کنه که این عدد به کمک باکس شارژ به حدود 30 ساعت میرسه. قابلیت شارژ سریع هم برای این محصول در نظر گرفته شده که با 10 دقیقه شارژ میتونه تا حدود 2 ساعت شما رو همراهی کنه.

استعلام قیمت 

 

هندزفری بلوتوثی QCY T13x

هندزفری QCY T13x یکی از جدیدترین هندزفری های QCY توی بازار و یه به روزرسانی از هندزفری محبوب و پرفروش T13 با قیمت حدودی 650 هزار تومان به حساب میاد که از لحاظ ظاهری یه مقداری تغییر پیدا کرده اما بیشترین تغییرات توی چیپست به کار رفته و مصرف باتری دیده میشه که بهینه تر شده تا این هندزفری تبدیل به یکی از به بهترین هندزفری بلوتوثی های اقتصادی بازار بشه.

طراحی به صورت In Ear و خمیده ساخته شده که با سری های سیلیکونی در گوش قرار میگیره و ساقه ها برخلاف نسخه عادی به صورت کشیده و صاف طراحی شدند. رنگبندی هم تنوع مناسبی پیدا کرده و علاوه بر رنگ مشکی و سفید سراغ رنگ جالب و جدید بنفش هم میتونید برید. از 4 میکروفون برای این هندزفری استفاده شده که در کنار قابلیت ENC میتونه تا حدودی صداهای اضافی محیط رو حذف کنه تا موقع مکالمه کیفیت صدای بهتری داشته باشید، البته هنوز برای مکالمه عالی نیست.

از درایور با قطر 7.2 میلیمتری برای این هندزفری استفاده شده که میتونه صدا رو با بلندی مناسب و کیفیت خوبی به گوش شما برسونه. از طریق بلوتوث به روز نسخه 5.3 به گوشی متصل میشه و اگه برنامه QCY App رو نصب کنید میتونید خیلی سریع و راحت از طریق یه پاپ آپ به این هندزفری وصل بشید. میتونید از بین حالت های اکولایزر موجود انتخاب کنید و یا صدا رو بسته به سلیقه خودتون شخصی سازی کنید.

اگه گوشی شما از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی کنه، میتونید یه اتصال سریع و با تاخیر کم (در حدود 0.068 میلی ثانیه) رو داشته باشید. پنل های لمسی قرار گرفته روی این هندزفری امکان پخش و توقف موسیقی، رفتن به آهنگ قبلی یا بعدی و فعال کردن دستیار صوتی رو بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب میده. یه حالت Sleep Mode هم داره که این پنل ها رو غیر فعال میکنه و میتونید بدون نگرانی از تماس های اشتباهی به پادکست و یا موسیقی خودتون گوش بدید.

باتری 350 میلی آمپری کیس شارژ و 40 میلی آمپر ساعتی هندزفری ها حدود 4 تا 8 ساعت برای مکالمه و موسیقی به شما شارژ میده که با کمک باکس شارژ این عدد به حدود 30 ساعت میرسه. قابلیت شارژ سریع هم به این نسخه اضافه شده و میتونید با حدود 10 دقیقه شارژ حدود یک ساعت از هندزفری استفاده کنید.

استعلام قیمت 

 

هندزفری بلوتوثی Haylou W1

هندزفری های برند هایلو به خاطر کیفیت ساخت مناسب و صدای بسیار شفاف و با کیفیت در کنار قیمت اقتصادی خوب معروف و شناخته شده هستند. هندزفری هایلو W1 یکی از بهترین هندزفری بی سیم های این شرکت به حساب میاد که در کنار کیفیت ساخت و صدای خوب از قابلیت های و امکانات متنوعی برای بهتر شدن کیفیت پخش صدا و مکالمه مثل AptX، CVC و AAC استفاده میکنه.

البته به خاطر افزایش قیمت ها و همچنین کاهش موجودی این هندزفری، قیمت اون کمی به نسبت بالاست ولی هنوز با توجه به قیمت 1.2 میلیون تومانی میشه به خریدش فکر کرد و در کنار گزینه های دیگه زیر نظر داشت. هندزفری به صورت in Ear با سری سیلیکونی ساخته شده و موقع استفاده خیلی به گوش شما فشار وارد نمیکنه ولی خیلی راحت هم از گوش خارج نمیشه.

بدنه خود هندزفری و باکس از پلاستیک براقی ساخته شده ولی خیلی حس ارزون بودن منتقل نمیکنه. به خاطر استفاده از گواهی IPX4 موقع ورزش میتونید با خیال راحت تر از این هندزفری استفاده کنید و نگران خراب شدن اون در اثر تعرق خودتون نباشید. اگه از گوشی شیائومی استفاده میکنید، موقع اتصال به گوشی یه Pop-Up نمایش داده میشه که مقدار شارژ باقی مانده هندزفری و کیس رو به شما نمایش میده.

درایورها با قطر 7 میلیمتری کیفیت صدای مناسب و بلندی دارند. قابلیت AptX و Knowls استفاده شده تا کیفیت صدا افزایش پیدا کنه و صدای زنده تر و با شفافیت بیشتری به گوش شما برسه. البته گوشی شما باید از قابلیت AptX پشتیبانی کنه تا این قابلیت فعال بشه. استفاده از دو میکرفون برای هندزفری و قابلیت CVC نسخه 8 باعث میشه کیفیت صدای مکالمه با اینکه از دهان دوره مناسب باشه و صدای به نسبت شفاف و خوبی به طرف مقابل شما برسه، البته این قابلیت ها به کیفیت فناوری حذف نویز فعال عمل نمیکنن ولی عملکرد مناسبی دارند.

با هندزفری ها میتونید حدود 6 ساعت به موسیقی گوش بدید و یا 5 ساعت مکالمه کنید و این عدد با کمک باکس محصول که یه باتری 310 میلی آمپر ساعتی برای اون استفاده شده به حدود 20 ساعت میرسه. البته شدت صدای پخش شده توی مقدار شارژدهی نهایی تاثیر گذاره. نسخه بلوتوث 5.2 استفاده شده در هندزفری هایلو W1 باعث میشه اتصال پایدار و با مصرف انرژی نسبتا کمی داشته باشید البته در صورتی که گوشی شما از این نسخه پشتیبانی کنه.

استعلام قیمت 

 

هدفون بی سیم مدل EO-BG950

هدفون بلوتوث گردنی سامسونگ مدل U Flex EO-BG950 غیر اصلی با طراحی ارگونومیک و ساختار مهندسی منطبق با گوش انسان طراحی شده است.این هدست اسپورت معروف شرکت Samsung بوده و به شکل u و کمانی شکل به دور گردن می افتد. هدست های گردنی مناسب برای مصارف مختلف از جمله هنگام پیاده روی، دویدن و ورزشهای هوازی و هنگام رانندگی بکار می آیند که پاسخ به تماس‌های تلفنی و پخش آهنگ فقط با فشردن یک دکمه برای شما امکان‌پذیر است. هدفون بلوتوث گردنی سامسونگ مدل U Flex برای ورزشکاران و کسانی که از گره خوردن سیم هندزفری خسته شده اند نیز مناسب است. مدل یو فلکس از جمله هدفون های وایرلس که بوسیله بلوتوث با نسخه 4.2 به انواع گوشی های هوشمند و تبلت با سیستم عامل های اندروید و ios قابل پشتیبانی و براحتی متصل شده و میتوانید از موسیقی و مکالمه خود لذت ببرید. میزان برد در این هندزفری بی سیم 10 متر میباشد. سرگوش های بکار رفته درون این محصول از نوع توی گوش و سیلیکونی نرم و قابل انعطاف با قطر 10 میلی متر است که کانال های موسیقی استریو را بر اساس گوش های چپ و راست تنظیم می کنند، همچنین این هدفون دارای درگاه کارت حافظه می باشد. هدست بیسیم سامسونگ یوفلکس دارای یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ که با هر بار شارژ میتوانید حدود 3.5 ساعت برای مکالمه و یا 4 ساعت برای پخش موسیقی از آن استفاده نمایید .

استعلام قیمت 

 

هندزفری بلوتوثی یا ایرپاد پرو 2023 ANC دار air pod pro 2023 طرح اصلی anc دار

یرپاد پرو 2 های کپی ANC 2023 های کپی ، کیفیتی نزدیک به هدفون بی سیم اصلی اپل دارد. این هدفون ها دارای طراحی دقیق شبیه Airpods Pro 2 هستند که بهترین کیفیت ممکن، حذف خودکار نویز و قیمت بسیار پایین تر را تضمین می کند.

با ضمانت نامه معتبر شوجی ایران، می توانید مطمئن باشید که محصول درجه یک را دریافت می کنید. 99.9٪ مشابه با نسخه اصلی، این محصول بهترین کپی ایرپاد پرو 2 در بازار است.

این محصول با کنترل‌ لمسی، شارژ بی‌سیم و قابلیت افزایش یا کاهش سطح صدا مانند نمونه اصلی، در بسته‌بندی‌هایی عرضه می‌شود که تقریباً از نوع واقعی قابل تشخیص نیستند. با حذف فعال نویز و حالت شفافیت تطبیقی، این هدفون ها مطمئناً تجربه شنیداری استثنایی را ارائه می دهند. ضمنا با تمامی گوشی های هوشمند اندروید و آیفون سازگار است.

  • 1- سازگاری کامل با ایفون و اندروید دارد.
  • 2- ظاهر 100% مشابه با نسخه اصلی است.
  • 3- باکس و بسته بندی مشابه اورجینال دارد
  • 4- پشتیبانی از شارژ وایرلس و مگ سیف دارد.
  • 5- سازگاری بدون نقص با ios 17 دارد.
  • 6- سریال قابل استعلام در سایت اپل است.
  • 7- حالت شنود و سمعک مشابه نسخه اصلی دارد.
  • 8- Gps و find my iphone دارد.
  • 9- ANC(نویزکنسلینگ) واقعی مشابه با نمونه اصلی دارد.
  • 10- به لطف میکروفون دوگانه مکالمه با کیفیت بسیار بالا دارد.
  • 11- کنترلر لمسی روی ایرپاد جهت کم و زیاد کردن صدا دارد.
  • 12- در گوشی های آیفون دارای تمامی تنظیمات اختصاصی ایرپاد پرو 2 اصلی است.
  • 13 امکان استفاده از قاب محافظ ایرپاد پرو 2 اصلی وجود دارد.
  • 14- سری گوشی در 5 سایز متفاوت دارد.
  • 15- به همراه گارانتی تعویض 6 ماهه شوجی ایران عرضه میشود.

استعلام قیمت 

 

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید