لب تاپ hp

لب تاپ hp

ویژگی و مشخصات لپ تاپ‌های اچ پی

HP که با نام هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) نیز شناخته می شود یکی از قدیمی‌ترین برندهای الکترونیکی جهان است که به اندازه گذشته محبوبیت ندارد اما یکی از پیشتازان بازار به حساب می‌آید. وقتی صحبت از دسکتاپ می شود، این برند هنوز که هنوز است مطمئن‌ترین دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد و به‌طور گسترده توسط افراد حرفه‌ای و گیمرها استفاده می‌شود.

این شرکت پیشرو در تولید لپ تاپ یکی از بهترین مارک‌های لپ تاپ‌ بوده و بهترین لپ تاب های دانش جویی را تولید می‌کند که از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند؛ لپ تاپ‌هایی با طراحی بی‌نظیر و با قابلیت‌های منحصربه‌فرد که مناسب با نیاز های شما هستند.

لپ تاپ های اچ پی= یکی از محبوب‌ترین برندهای لپ‌تاپ در روزهای اول بودند. اگرچه این برند تجاری مانند گذشته درخشش ندارد اما این دستگاه‌های قابل اعتماد هنوز هم مورد علاقه بسیاری از افراد هستند و جدیدترین لپ تاپ‌های این برند از نظر سطح کیفیت، انتظارات را در بازار لپتاپ جهان بالا برده است. خدمات شایسته به مشتریان و گارانتی برند نیز مزایای شگفت‌انگیزی هستند که آن را به یکی از محبوب‌ ترین برندهای لپ تاپ در بین 10 برند برتر دنیا تبدیل میکند.

گزینه‌های پشتیبانی مشتری، HP را در بین پنج تولیدکننده برتر قرار می‌دهد. با آپشن‌هایی مثل حداکثر سه سال ضمانت جامع، می‌توانید محافظت جدی از لپ تاپ جدید خود را نیز در اختیار داشته باشید.

 

مزایا و معایب لپ تاپ های hp

مزایا:

1)عرضه لپ تاپ‌ها با طیف وسیع قیمت و کانفیگ

2)سیستم عالی و شایسته پشتیبانی از مشتری

3)ضمانت جامع دستگاه تا 3 سال

4)دسترسی به خدمات گارانتی و پشتیبانی در ایران

5)در اختیار داشتن 22.6 درصد از سهم بازار جهانی لپ تاپ

6)استفاده از صفحه نمایش AMOLED در گجت‌های سطح بالا

7)داشتن باریک ترین کانورتیبل‌ها

معایب:

1)طراحی یک‌بعدی به جز در مدل‌های سطح بالا

2)دوام کم سخت‌افزاری

3)پشتیبانی ناسازگار باتری در مدل‌های منتخب

رتبه‌بندی لپ تاپ‌های HP:

1)طراحی: 8 از 10

2)پشتیبانی و گارانتی: 9 از 10

3)نوآوری: 8 از 10

4)مشخصات فنی: 9از 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید