دانلود برنامه الپاری ALPARI

الپاری

گروه آلپاری یک کارگزار ارز خارجی و بروکر معاملات  فارکس ،فلزات گرانبها  و سی اف دی است که سابقه عدم پرداخت بدهی و مشکلات نظارتی را دارد. بخش انگلیسی این شرکت در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۵، در پی یک ضرر سنگین معاملاتی بابت جفت ارز یورو  - فرانک ورشکست شد. در آوریل ۲۰۱۵، عضویت این شرکت در انجمن معاملات اتی امریکا ابطال شد و از ارائه خدمات در ایالات متحده منع شد.

مجوز این شرکت در سنت وینسنت و گرنادین ها ثبت شده‌ است و دارای مجوز فعالیت در کشورهای بلاروس ء بلیز ، موریس  و روسیه است. این شرکت با نام شرکت تحقیق و تجزیه و تحلیل آلپاری با مسئولیت محدود که یک آدرس لندن را دارد تنها تجزیه و تحلیل و تحقیق را می‌ تواند ارائه دهد و مجوز معامله ندارد.

انواع حساب معاملاتی که با ثبت نام در بروکر آلپاری میتوانید افتتاح نمایید

اغلب بروکر های فارکس از دو حساب استاندارد و ECN پشتیبانی میکنند. اما پشتیبانی از حساب نانو و Cent برای آلپاری، یک مزیت ویژه به شمار می‌ آید. در زیر لیست تمام حساب های موجود در آلپاری را مشاهده می کنید.

۱. حساب نانو : این همان حساب استاندارد است. اما با این تفاوت که بالانس حساب، سود، زیان، مارجین و … در آن به جای دلار به سنت حساب میشود؛ یعنی به ازای هر دلار ۱۰۰ سنت دریافت یا پرداخت می کنید. از آنجایی که ریسک معاملات در این حساب آلپاری به یک صدم می‌ رسد، تریدر های تازه وارد با خیال راحت میتوانند از آن استفاده نمایند.

۲. حساب استاندارد: به عنوان حساب پایه، هم برای تریدر های آماتور و هم برای حرفه ای تر ها مناسب میباشد. با واریز حداقل ۲۰ دلار، میتوانید یک حساب استاندارد روی متاتریدر ۴ در آلپاری افتتاح نمایید. اسپرد در این نوع حساب متوسط و بدون کمیسیون میباشد.

3. حساب ECN: این نوع حساب برای معامله های حرفه ای تر فارکس مناسب می باشد. اسپرد در آن کمتر (روی متاتریدر ۵ به صفر هم میرسد.) و لوریج آن هم نسبت به حساب های استاندارد کمتر است. شما با افتتاح این حساب، مقدار کمی کمیسیون برای انجام معاملات تان پرداخت خواهید کرد. اگر یک تریدر کوتاه مدت یا اسکلپر هستید و مدت زمان زیادی از فعالیت تان در فارکس میگذرد، این نوع حساب را به شما پیشنهاد میکنیم.

4. حساب Pro ECN: این حساب در آلپاری معادل حساب ECN در بروکر های دیگر است. کمیسیونی که روی جفت ارز های اصلی در این حساب باید پرداخت کنید، ۳ تا ۵ دلار میباشد. پس اگر اسکلپر هستید و مشکلی با کمیسیون ندارید، حساب پرو ECN، انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. 

برای دانلور برنامه  باید اولا داخل سایت اصلی عضو بشید و بعد از داخل اکانت خودتون برنامه رو دانلود کنید  دانلود 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید